Bikini diéta


Villámgyors Bikini Diéta

A nők többsége szilveszterkor megfogadja, hogy idén új életet kezd, de legalábbis lead néhány pluszkilót a tél végéig. Vagy májusig.

bikini diéta

Legkésőbb nyár elejéig. Az elhatározást valahogy sosem követik a tettek.

  • Villámgyors Bikini Diéta
  • Zöld kávé kapszula gyógyszertár
  • 2 hét, és bombázó leszel! Mintaétrend a szuper bikini-alakhoz, ízletes falatokkal - Ripost
  • Ízületvédő étrend
  • Fatfix rendelés

Ha te is a halogatók népes táborát gyarapítod, és villámgyorsan szeretnéd formába hozni magad a nyaralás előtt, próbáld ki a következő diétát. Így működik a bikinidiéta Az alábbi étrenddel elsősorban azokból a testrészekből faraghatsz le, amelyek nagyobb méretben nem mutatnak olyan jól a strandon. A bikinidiéta a fenék- és combtájékot, valamint a hasadat veszi célba.

  1. Mindjárt itt a bikiniszezon, segítünk, hogy gyorsan és könnyedén tudj fogyni, és hamar elérhesd az áhított alakot!
  2. Fogyas gyogyszer
  3. 8 tuti diétás tipp a bikini-alakért | Well&fit
  4. A feltüntetett kedvezmények a listaárhoz képest értendők, a listaár pedig az a la carte étlapon feltüntett árat jelenti.

Első szakasz Kezdd a diétát egy háromnapos, kíméletes méregtelenítő kúrával. Egyél sok rostban gazdag zöldséget, gyümölcsöt, fogyassz sok folyadékot - akár napi három litert is megihatsz. Mellőzd a kávét, fekete teát, cigarettát és az alkoholt, ebédre főzeléket, levest, párolt zöldséget fogyassz.

bikini diéta

Ebben a szakaszban feloldódnak az emésztőrendszeredben felgyülemlett bikini diéta és salakanyagok, megszűnnek az olyan emésztőrendszeri problémák, mint a puffadás, a hasad laposabb lesz.

Második szakasz A diéta következő 11 napjában továbbra is fogyassz magas rosttartalmú táplálékokat - ennek és a sok folyadéknak köszönhetően szép lassan távoznak a szervezetből a salakanyagok.

Kapcsolódó cikkek

Ügyelj az élelmiszerek zsírtartalmára, ne egyél vörös húsokat se. A csökkentett kalóriabevitelnek köszönhetően megszabadulhatsz néhány pluszkilótól még a nyaralás előtt.

bikini diéta

Ha szeretnél biztosra menni, a diétát egészítsd ki napi egyórás mozgással: futással, úszással vagy aerobikkal remekül formálhatod a lábadat, fenekedet. Mintaétrend a második szakaszhoz Reggeli: két lágy tojás, egy pohár epres turmix.

  • Bikini diéta, hogy mielőbb felvehesd a kedvenc fürdőruhádat!
  • Étrend májbetegnek
  • SOS bikini-diéta | Well&fit
  • Étvágycsökkentő tea
  • Kreatin fogyás

Tízórai: egy pohár élőflórás kefir. Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bikini diéta párolt zöldség.

Uzsonna: két korpás keksz.