Fogyókúrás magok. Fogyni akarsz? Ezt az 5 magot keverd a reggelidhez!


Fogyókúráznál, de nem tudod, mit ehetsz? Isteni diétás fogások, pofonegyszerűen! MME Minden fogyókúra alaptézise, hogy sok friss zöldséget és gyümölcsöt kell fogyasztani a sok, szénhidrátban gazdag és zsíros fogás fogyókúrás magok - ám, ez nem azt jelenti, hogy salátaleveket ropogtatva kell végigszenvednünk a diétázva töltött heteket.

Kipucolják a beleket, felpörgetik az emésztést.

Adunk néhány fogyókúrás magok ötletet, hogyan lehet sokoldalúan, változatosan, egészségesen, magunktól semmi jót meg nem vonva elérni az álomalakot! A lehetséges variációknak csak a fantáziád, no meg a hozzávalók kalória- és zsírtartalma szabhat határt! A megfelelően összeállított vegyes saláta egyrészt nagyszerű köret lehet a sovány húsból és halból készült fogások mellé, másrészt viszont, ahogy az az alábbiakból rögtön kiderül, akár főfogásként is megállja a helyét.

Mivel párosítsd a salátaféléket, ha karcsúsodni vágyik? Ebben segítünk most! Zöldségek - bármennyit, büntetlenül!

Kapcsolódó cikkek

Tele vannak rostokkal, vitaminokkal és ásványi anyagokkal. Mivel a legtöbbnek igen alacsony a kalóriatartalma, bátran falatozhatsz belőlük.

fogyókúrás magok 2 hét alatt 5 kg fogyás

Kiindulópont: salátafélék Például a semlegesebb ízű fejes saláta, jégsaláta, madársaláta, római saláta, az enyhén csípős-borsos rukkola, a kissé kesernyés endívia, cikória vagy radicchio, valamint a fodros levelű lollo rosso, lollo bionda.

Fogyókúrás magok Paradicsom, paprika, cukkini, padlizsán, hagymafélék, kígyóuborka, gomba, szárzeller, brokkoli, spenót, zöldbab, zöldborsó, spárga, kínai kel, retek, de érdemes kipróbálni a különböző csíraféléket is.

A lencse, a csicseriborsó és a csemegekukorica szintén egészséges és finom, ám ezeknek a mennyiségére azért nem árt ügyelned!

fogyókúrás magok 3 nap alatt fogyni

Ugyanez a helyzet az avokádóval is, amely rendkívül gazdag egészséges zsírokban, viszont az energiatartalma - éppen ezért - meglepően magas. Hús- és halfélék, sajtok - Ügyelj zsírtartalomra! A sovány hússal vagy zsírszegény sajttal felturbózott saláta könnyű ebédnek vagy vacsorának is beválik.

Húsok, halak: Csirke- vagy pulykamell, bőr nélkül, sovány marha- vagy sertéshús pl. Sajtok: Light mozzarella, trappista, zsírszegény túró, ricotta, cottage cheese.

Brazil dió

Ha picit zsírosabb fajtát választanál, hiszen mondjuk a görög salátához a feta illik a legjobban, akkor abból csak kis mennyiséget, esetenként max. Gabonafélék, tészták - A lényeg a mennyiség! A gabonafélékkel, tésztákkal dúsított vegyes saláták tökéletes főételnek számítanak.

fogyókúrás magok hogyan tudok hasról fogyni

Azonban arra nagyon kell ügyelni, hogy az adott fogásban a mennyiségük ne haladja meg a g-ot, főleg, ha húst vagy sajtot is teszel bele. Finom és egészséges: Kuszkusz, durumtészta, bulgur, quinoa, köles, hajdina, barna rizs.

Chiamag - a fogyókúrás csodaszer?

Pékáruk: Pirított kenyérkockát szeretne tenni a salátába? Válaszd a Graham-lisztből készült vagy korpás termékeket, a fent említett mennyiségben! Dresszing, olajos magvak - Csak óvatosan!

Rendbe akarja tenni az életét az Aranyember fia: leszámolt az alkohollal Klapka Dennis A reggelizés az egyik legfontosabb alapelv, amit egy fogyókúrázónak be kell tartania a sok-sok folyadék bevitele, a rendszeres mozgás és az elegendő alvás mellett.

A zsiradékok rendkívül fontosak a szervezet optimális működéséhez, de csak meghatározott mennyiségig! A salátaöntetek közül nem tilosak az olajos dresszingek sem, ha a megfelelő fajtát választod, és személyenként legfeljebb 1 tk-nyit használsz belőle.

Ezek is érdekelhetnek

A nem olajos öntetek alapja kefír vagy zsírszegény joghurt legyen, a majonézt, a tejszínt kerüld el, ha lehet, még a light változatokat is!

Ízletes öntetek: 1 tk növényi olaj pl. Magvak: Egészséges zsírsavakban rendkívül gazdagok, ezáltal jótékonyan hatnak a koleszterinszintre, a szív- és érrendszerre.

  1. Pin on fogyókúra
  2. Magok, melyeket diéta mellett is ehetünk - HáziPatika
  3. Zöld kávé tabletta adagolása
  4. Mértékkel mégis érdemes fogyasztanod őket, mert gazdagok esszenciális zsírsavakban a lenmagban például sok omega-3 zsírsav találhatófehérjében, vitaminokban és ásványi anyagokban.
  5. Szálka Brigitta dietetikus A csodaélelmiszerek toplistájának az elmúlt hónapokban állandó dobogósa a chiamag.

Ugyanakkor nem szabad túlzásba vinni a fogyasztásukat, a sózott változatokat pedig messziről kerüld el! A salátába bőven elég adagonként g tökmag, napraforgómag, dió vagy mandula.