Fogyókúrás alapanyagok. Mit együnk/ehetünk diétában?


fogyókúrás alapanyagok fogyás két hét alatt

A karácsonyi kajadömping után valószínűleg sokan érezzük úgy, hogy itt az ideje egy hosszabb-rövidebb fogyókúrás étrend beiktatásának. Ma már diétás ételek fogyókúrás alapanyagok választékából válogathatunk, amelyeknek általában három fő jellemzője van: csökkentett szénhidráttartalmúak, alacsony feldolgozottságúak és komplex tápanyagforrások.

fogyókúrás alapanyagok hogyan fogyjak le 10 kilót egy hónap alatt

Sorra veszünk 10 olyan hozzávalót, amelyet nem érdemes kihagyni a napi menüből, hiszen nagyban hozzájárulnak a súlyvesztéshez. Tojás Mivel a tojásnak csupán kb. Magas és komplex aminosav-tartalma az, ami az egyik legjobb fogyókúrás alapanyaggá teszi a tojást.

fogyókúrás alapanyagok fogyókúra r

Még alacsony zsírtartalma is szervezetbarát, így bátran fogyaszthatjuk reggelire, csak jót teszünk vele magunknak. Lazac A halak fogyókúrás alapanyagok és egyöntetűen egészséges, magas tápanyagtartalmú diétás ételek, de a lazac kiemelkedik közülük.

  1. Twitter Pinterest A megfelelő diéta kulcsa mindenkinél más lehet, azonban minél kevesebb lemondással jár, annál hosszabb ideig lehet tartani egy adott étrendet.
  2. Mit együnk/ehetünk diétában?
  3. A legjobb fogyókúrás tápanyagok
  4. Lefogyni nem attól fogsz, hogy egy darabig próbálsz kevesebbet enni.

Magas minőségű és mennyiségű aminosav és omega-3 zsírsavtartalma mellett természetes jódforrás is, amely a pajzsmirigy egészséges működéséhez elengedhetetlen. Keresztesvirágúak Ide tartoznak fogyókúrás alapanyagok káposztafélék, a brokkoli és a karfiol.

Zöldséges bulgur recept I Diétás Fazék

A többi zöldséghez hasonlóan magas rosttartalmuk és alacsony kalóriatartalmuk mellett kiemelkedő mennyiségű növényi fehérjét is tartalmaznak. Fogyassz belőlük minél többet! Csirkemell, sovány marhahús Ezek a húsfélék rendkívül magas fehérjetartalommal rendelkeznek, a fehérjetartalmuk komplex és az emésztésük is jó pár kalóriát eléget.

fogyókúrás alapanyagok étvágycsökkentő angolul

A diétás ételek között az egyik legmagasabb fehérjetartalommal rendelkeznek, és alig tartalmaznak szénhidrátot, ami maximálisan támogatja a fogyást és a zsírvesztést. Tonhal Egy másik halfajta, amit nyugodtan beleilleszthetünk a diétás étrendünkbe.

Ezekből az alapanyagokból bátran egyél többet, ha fogyni szeretnél!

A tonhal fehérje- és omega zsírsavtartalma magas; ha konzervként veszed, figyelj arra, hogy olaj helyett vízben úszkáljon. Bab, lencse A tarkától a különböző lencsefajtákon keresztül a fekete babig: rendkívül magas növényi fehérjetartalmuk van, míg keményítőtartalmuk az egészséges emésztéshez nélkülözhetetlen. Okozhatnak ugyan emésztési problémákat, így minden esetben fontos, hogy rendesen előkészítsük őket áztatás, főzés. Almaecet Az almaecet segít a súlyvesztésben, támogatja az emésztést, kiegyenlíti a vércukorszintet, sőt, azt rebesgetik, hogy még az étvágyat is fogyókúrás alapanyagok, ekképpen megelőzve a túlevést.

Salátaöntetként például kifejezetten finom. Diófélék Igaz, hogy magas a zsírtartalmuk, ezért nem lehet őket kilószám enni, de a fehérje- és rosttartalmuk, valamint speciális ásványianyag-tartalmuk miatt kis mennyiségben bátran fogyaszthatjuk őket. Teljes kiőrlésű gabonafélék A finomított társaikkal ellentétben a teljes kiőrlésű gabonafélék rostban, ásványi anyagokban és fehérjében gazdagok.

Ennek ellenére a bennük lévő szénhidrát mennyisége jelentős, így érdemes ezt szem előtt tartani, amikor összeállítod az étkezési tervet.

Mit együnk, mit ehetünk diétában?

Erős paprika, chili Az erős paprika hasznos segítőtárs a súlyvesztéskor, hiszen a benne lévő kapszaicin étvágyat csökkentő és zsírégető hatásáról cikória kávé fogyás, sőt, pár zsírégető készítményben is megtalálható, pont az említett tulajdonságai miatt.

A csípős, erős fűszerek általában zsírégetőként tarthatók számon, mivel segítik, támogatják az anyagcserét, és felpörgetik a kalóriaégetést. A diétás ételek további összetevőiről az Intenset blogján, ITT olvashatsz többet.